نقش ارتقای متنی داده در مقایسه با ارتفای ترکیبی در تقویت توانایی دستور زبان

غلامرضا عباسیان؛ نازیلا یکانی

دوره 3، شماره 1 ، تیر 1393، ، صفحه 134-113

چکیده
  این مطالعه به بررسی مقایسه ای تاثیر شیوه ارتقای داده زبانی (یعنی ارتقای متنی در مقایسه با ارتقای ترکیبی) بر تقویت توانایی دستور زبان در بافت آموزشی ایران که در آن زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی محسوب می شود، پرداخته است. برای این منظور، 65 نفر دانش­آموز دختر مقطع دبیرستان به عنوان نمونه آماری همگون بر اساس آزمون سنجش مهارت عمومی ...  بیشتر